Har du problemer med at logge ind?

Her er de mest almindelige løsninger på log ind-problemer:

1: Hvis du er medlem af FDM, kan du få rabat i netbutikken. Rabatten kan du få ved at logge ind. Du skal indtaste dit medlemsnummer og dernæst din adgangskode.
Dette kan du blandt andet gøre efter du har puttet varer i indkøbskurven og er gået til betaling. Her kan du få fremhentet dit navn og adresse ved at indtaste dit FDM medlemsnummer og det postnummer, som du bor i og du vil herved også få din rabat.

2. Tjek om, du har husket at slå "Caps Lock"- knappen fra. Bruger du tallene til højre på dit tastatur, skal du huske at slå "Num Lock"-knappen til.

3: Får du besked om at dit brugernavn/adgangskode er forkert indtastet, selvom du har tastet det korrekt? Eller får du beskeden "Du er ikke logget ind", med det samme efter du har logget ind, kan du gøre følgende:

  • Slet midlertidige internetfiler og cookies. Det gør du ved at klikke på:
  • Funktioner øverst i din browser
  • Dernæst klikker du på Internetindstillinger
  • Dernæst fanen Generelt. Klik på knappen Slet filer... (slet også offline indhold) og klik på knappen Slet cookies.
  • Luk så alle browservinduer og prøv igen.

4: Får du beskeden "Handlingen lykkedes ikke. "Din browser accepterer ikke cookies", anbefaler vi, at du følger vejledningen på denne side for at opsætte din browser korrekt. Du kan tjekke din browsers indstillinger her.

5: Hvis de ovennævnte punkter ikke løser dit problem med at logge ind, er det højst sandsynligt et problem med en såkaldt "firewall" eller "proxyserver" hos dig eller i det netværk, du benytter for at komme på internettet. Du bliver nødt til at kontakte den ansvarlige for din computers adgang til internettet (det kan være din netværksadministrator eller din internetudbyder).

 
Top